onsdag 20. oktober 2010

I dag kom varene! :)

Dette har vært en hektisk dag! Ventet varene mellom 11 og 12 på formiddagen, men de kom ikke før fem på tre, så jeg måtte jobbe på spreng med fotografering og med å legge ut varene på nettbutikken. Og Kristin måtte jobbe to timer overtid for å få ut nyhetsbrevet. Heldigvis fikk vi alt ferdig til slutt og nyhetsbrevet gikk ut rundt klokka seks. Så nå er alle nyhetene tilgjengelige på YankeeStore.no.
Her er noen av nyhetene:
Duftvoks WinterWonderland 21,- Den lukta nesten akkurat sånn jeg trodde, granbar og frisk luft! Veldig frisk og god :)

Den første duften vi tar inn i serien World Journey, Egyptian Cotton 140,- Denne lukter heeelt fantastisk, og dere som liker Clean Cotton kommer til å elske den! :)

Duftposer er noe vi aldri har hatt før, og jeg begynte litt forsiktig med å ta inn to populære dufter, Clean Cotton og Baby Powder. Disse er til å legge i skuffer og skap, men har sikkert mange andre bruksområder også. :) Koster 59,-

Vanilla Lime, en søt men samtidig litt frisk duft. Her avbildet liten krukke til 125,-

 
Dette var litt av utvalget, du finner alle nyhetene her. De seks øverste linjene på siden du kommer til er nyheter alt sammen! :)
Nå forbereder jeg meg til det neste store som skal skje, jeg og Kristin skal delta på hobbymesse på Strengereid Grendehus til helgen! For de som bor i Arendal-Tvedestrandsområdet er dette en kjempefin mulighet til å få lukte på de forskjellige lysene før man handler, og i tillegg slipper man å betale frakt! :) Ta en tur innom da vel! :)

1 kommentar:

  1. Hei! :-) Jeg kommer på messa, og gleder meg til å lukte på alt det nye!! :-) Klem

    SvarSlett