onsdag 13. oktober 2010

Endelig varebestilling!

I kveld skal jeg bestille nye varer til butikken. :) Det er en stund siden sist nå, og det er så moro! :) Denne gangen er det kundenes ønsker som står på bestillingslista,  og jeg gleder meg til å skrive mail til dem og fortelle at deres ønske er kommet med. Har tatt med et par bilder her så dere får en smakebit på hva som snart kommer inn. :)
Garden Sweet Pea, ett av kundeønskene. :)
Jeg er spesielt spent på hvordan Winter Wonderland lukter, for jeg elsker julen og alle dufter som skaper julestemning. Håper dette er en av dem! :) I ettermiddag sendte Kristin ut nyhetsbrev om den nye duften Spiced Orange, også en juleduft. Den har bilde av en sånn nellikappelsin på, og lukter heeelt fantastisk. Tenkte med en gang på den koselige adventsserien skomakergata da jeg først så den. :)
Winter Wonderland, en splitter ny juleduft! :)



Ønsker dere en fin kveld, og tusen takk til de som har skrevet kommentarer og lagt seg til som følgere av bloggen min! :)

2 kommentarer:

  1. Åhh! Gleder meg som en unge til å lukte på de nye lysene <3 Winter wonderland var jo bare nydelig! Klem kristin :)

    SvarSlett
  2. Gleeeder meg til de kommer inn!! En ny juleduft er aldri dumt!! Klem

    SvarSlett