søndag 2. oktober 2011

Yankee Candle Halloween og Christmas Memories... :)

Vi har fått så mange fine nyheter! :) Spennende ting som vi aldri har hatt før, både gavesett, Halloweenkrukker og Yankee Candle 2011 julekolleksjon.
Yankee Candle`s egne Halloweendufter er endelig kommet til oss her i Norden! :) Trick or Treat er et spesielt duftlys, der to Yankee Candle dufter er blandet. Den hvite voksen dufter Buttercream, og den oransje Candy Corn. De to andre heter Witches Brew og Candy Corn. Alle tre krukkene har etiketter med tredimensjonale, skumle bilder på... ;) Blant de nye gavesettene lå det en overraskelse... Da jeg bestilte denne, sto det avbildet en som het The Twelve Days of Christmas, så det var det jeg forventet å få. Jeg vet mange av dere også har gledet dere til den kommer inn, men jeg tror ikke dere vil bli skuffet likevel. Det ble hvertfall ikke jeg! :) Konseptet er akkurat det samme, men Christmas Memories er enda litt finere, syns nå jeg... Med en gang jeg så den tenkte jeg: "Å nei, jeg skulle kjøpt inn mange flere!!" På produktomtalen i butikken har jeg valgt å ikke liste opp hvilke dufter den inneholder, siden jeg tenkte at folk sikkert syns det er mer spennende sånn. ;) Si i fra hvis du er uenig! :)
De andre gavesettene var ikke fullt så overraskende, men like fine. Spesielt godt likte jeg settet med miniatyrutgaver av reeds. Reeds er flasker med duftolje som man setter porøse trepinner oppi. Her får du tre flasker hver på 15 ml, med 6 pinner til hver. De er veldig små, med koselige julemotiver på, også er de bare så utrooolig søte! :) Det siste settet på bildet er to tumblere, som er duftlys i krukker med metall lokk. Her sparer man 81,- i forhold til prisen man betaler for å kjøpe duftlysene enkeltvis.
I år kan du spre julestemning i skuffer og skap! :) Vi har fått inn to nye duftposer, Christmas Eve og Lavender Vanilla.
En av våre trofaste kunder har ønsket seg litt flere av disse tumblerne med to veker. Som dere kanskje vet får man det man ønsker seg hos YankeeStore.no, så nå har utvalget i tumblere økt fra 4 til 8 forskjellige. Winter Wonderland er en av dem. Fordelen med de to vekene er at duften sprer seg raskere og det tar mindre tid før hele overflaten smelter, så du unngår at lyset brenner seg ned i et hull. Også er det jo ekstra pent å se på et levende lys med to flammer! :)
Månedens dufter i oktober er Mandarin Cranberry og Orchard Pear. Det betyr 25% rabatt på alle produkter i disse to duftene!
Den ene av tilbudsduftene er helt ny her hos oss. Jeg ble veldig glad da jeg åpnet en krukke av denne. Duft er subjektivt, men Mandarin Cranberry MÅ jeg bare anbefale! Syrlig, frisk og søt på en gang - beste duften jeg har kjent på lenge. Gjør jo ikke akkurat noe at den er på tilbud med 25% rabatt... ;) Også var det juleduftene da... Det er nok fortsatt tidlig for mange, men utifra hva folk handler for tiden er det nok mange som har begynt å glede seg til jul... :) Vi har fått inn deler av det vi har bestilt i julens fire nyheter, i noen av dem har vi fått tre av produktene, mens i en av dem har vi bare fått ett produkt. Jeg håper resten kommer veldig snart! Duftene heter Christmas Tree, Cherries on Snow, Christmas Rose og White Christmas - og jeg må innrømme at jeg har sunget julesanger mens jeg la dem inn i butikken tidligere i dag. :)

Håper dere får en strålende høstkveld! Kok kakao, finn frem en god bok eller film, tenn et lys og kryp under et pledd i sofakroken... :)
Med vennlig hilsen Renate

1 kommentar:

  1. Så mange nye spennende dufter!! Gleder meg til å prøve noen av dem! Mandarin Cranberry må nok bestilles ja! ;-)Ha en fin uke! :-) Klem

    SvarSlett