tirsdag 9. august 2011

En liten sniktitt på høstnyhetene :)


Høstnyhetene! De er ikke i butikken enda, men de kommer hit senest 1. september, og det gleder vi oss til! :) Fem spennende høstdufter, to i kategorien Food & Spice, og tre i Fresh.

Yankee Candle`s dufter er delt inn i fem kategorier: Fresh - friske dufter, Food & Spice - krydder og bakervarer, Fruit - frukt, Floral - blomster og Festive - juledufter.

Vil du at sommeren skal vare litt lenger? Beach Collection krukkene brenner i opptil 150 timer, så kjøper du en nå kan den vare langt utover høsten! :)
Ha en fortsatt god sommer, nyt hver eneste soldag så lenge vi har dem! :)
Og husk å melde deg på konkurransen som pågår! Trekningen blir mot slutten av august. :)

4 kommentarer:

  1. Elsker varme høst dufter. Gleder meg til de er å få tak i.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å prøve de nye duftene :) Hva heter de?

    SvarSlett
  3. De ser så bra ut! Skikkelig høst. Jeg gleder meg til å lukte og prøve :) Men godt å bli minnet om sommer luktene også :) jeg er ikke helt klar for å gi slipp på sommeren enda ;)
    { Natalie }

    SvarSlett
  4. Kristin: Duftene heter Kitchen Spice, Vanilla Satin, Warm Spice, River Valley og Nature`s Paintbrush. Jeg har jo ikke fått dem til butikken ennå, ikke prøver engang, så jeg er sååå spent! Det er jo så moro hver gang sesongnyhetene kommer! :)

    Natalie: Ja, vi får nyte sommeren en stund til! :) Det er jo hvertfall sommer ut august :)

    SvarSlett