fredag 26. august 2011

De heldige (og flinke) vinnerne! :)

Dere fikk i oppgave å sette sammen tre dufter til denne holderen. Vi har testet de mest spennende forslagene, og kommet frem til at disse tre var de aller beste:

Nina Berg med forslaget Midnight Jasmine, Ocean Blossom og Island Spa :)
HildeR med forslaget Baby Powder, Vanilla Lime og Wedding Day :)
Mai (A cup of my tea) med forslaget French Vanilla, Sparkling lemon og Vanilla Lime :)

Gratulerer til alle vinnerne, og tusen takk til alle som har deltatt for mange gode forslag og tilbakemeldinger! :) Gøy å høre at dere synes det var en morsom konkurranse, kanskje vi gjør noe lignende en annen gang! Ta kontakt på post@yankeestore.no dersom du er en av vinnerne.

Vant du ikke denne gangen? Holderen koster 89,- og du kan fylle den med dine tre favoritt-smeltelys for 87,-

Her har det tordnet så kraftig at strømmen har gått to ganger mens jeg skrev dette innlegget. Håper været er bedre hos dere!! :) Ha en flott helg, folkens! :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige og kreative vinnerne :) Det var mange spennende sammensetninger :) Tror jeg må kjøpe en holder og lage en blanding selv og!
    { Natalie }

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne!! Så fine forslag, kanskje jeg må prøve ut ett av dem! :-) Ha en fin ny uke!! KLEM

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig glad i holderen min, og har testet litt med den. Akkurat nå prøver jeg Ocean Blossom, Water Garden og Christmas Rose sammen, og det lukter friskt og godt! Anbefales. :)

    SvarSlett
  4. Spennende kombinasjon :) Vi jobber med å lage en egen side der vi skal ha tips til duftkombinasjoner, til trippelholderen og til duftvoks, som man kan bryte i biter og blande. Håper vi snart får den på plass, men det tar litt tid for vi holder også på med en fornyelse av hele designet på nettbutikken. :)

    SvarSlett