torsdag 27. oktober 2011

Spennende nyheter på vei! :)

Vi får mange spennende nyheter i november! En ny serie dufter som heter "A spoonful of sugar" består av fem søte dufter, som kommer i krukken på bildet og en større krukke som er ganske lik de vanlige, store Housewarmer-krukkene.
Hvert år tar vi inn en serie tilbehør med julemotiv, og i år har jeg valgt Love melts Snowmen. "Tekannen" til høyre er en aromalampe, den får vi inn, og smeltelysholderen i midten. Kjempesøte! :)
En liten mappe med Yankee Candle lip balm, hand sanitizer, car jar og travel spray i forskjellige dufter er en perfekt gave til Yankee Candle fans. Leppepomaden har jeg testet i andre dufter, den er kjempegod og er formet som en miniatyrkrukke. :)
True Bliss Tangerine & Vanilla er en av mine absolutt favorittdufter fra Yankee Candle. Så jeg kan nesten ikke vente på å pakke ut disse flaskene med duftolje! :) Trepinnene som følger med sprer duften godt i rommet, og jeg kan ha favorittduften min på hele tiden! :) Fra før har vi "Reeds" i to dufter og et gavesett.
Så var det denne da... Er det noen som har ventet på den? :) Vi har hatt den i car jar lenge, men det var vel på tide å få et større utvalg i denne populære duften. ;)

Og enda kommer det mer, men det får jeg skrive om i neste innlegg, da er nok alle nyhetene på plass i nettbutikken!

Noen av dere som bor i Arendalsområdet? :) Lørdag og søndag deltar YankeeStore på en lokal messe, der man kan kjøpe alt fra hjemmebakte lefser og strikkede plagg, til våre herlige Yankee Candle duftlys.
Messa holdes på Strengereid Grendehus, og er åpen fra 11 - 17 begge dagene. Absolutt verdt et besøk! :)

Og bli gjerne med på konkurransen! :) Du må være innlogget på facebook for å delta.

Mvh Renate, YankeeStore.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar