fredag 15. januar 2016

Helt ny i jobben!



Hei!
Tenkte jeg ville presentere meg for dere som følger bloggen til YankeeStore
Jeg er 54 år, har mann, barn og barnebarn, og liker altså disse duftlysene veldig godt.
Selv startet jeg med å prøve ut div.dufter i smeltelys, men etterhvert er store krukker det som blir mest brukt hjemme hos oss.
Akkurat nå er det stor krukke i French Vanilla på tilbud.

Når ikke jeg pakker lys for gode kunder driver jeg Andersens Hobby AS som du kan se på facebook.com/andersenshobby. Her finnes det mye fint i interiør og garn, og i tillegg en hel del ferdig strikka produkter for salg. 

Med denne linken kan du finne mange gode dufter på tilbud.
http://yankeestore.no/?products=1&view=tagged&id=0&tag[0]=0&tag[1]=24&bc=Salg

Ønsker dere alle noen fine velduftende vinterkvelder fremover.

                                                        Med vennlig hilsen Tove 









1 kommentar: